20 Kasım 2011 Pazar

bes harfli tehlike:rifki

bu yaziyi bloguma yukledigim chillaxin playlist'imle inanilmaz gaza gelmis bir sekilde yaziyorum su anda. Herhangi bir konusu yok yani. Sadece dinledigim sarkilar birseyler yazma istegi uyandirdi.Pazar sabahi aldim kahvemi yanima,actim en sevdigim muzikleri hava sogukmus kim ilgilenir su saatten sonra. valla keyfim o kadar yerindeki sirtimdaki arsiz rifkinin acisini bile hissetmiyorum. rifki kim simdi dimi?rifki benim omuriligimin yakinlarina yuva kurmus sinir tumorum. Sanki evcil hayvandan bahsediyormusum gibi rahatligimda yakinda en yakin arkadaslarimi delirticek zaten. Azicik dikkat et kendine,kendini cok uzuyorsun,hayat bu bosver hersey gecer onemli olan sagligin diye gunlerdir basimin etini yiyorlar. azicik agrim olsa hihh ben sana demedim mi neden kendini uzuyorsun iste bak yine nuksetti. Peki ben bu rifki nin caresine bakmadim mi vakti zamaninda,baktim. Gecen yaz zaten bundan kurtulmak icin bir operasyon gecirdim ama o kadar cok benimsemis ki kendi yerini herhalde rifki,bir parcasi sinsice omuriligime yaklasmis. Bu durumda sevgili karizmatik doktorlarimda(gercekten cok karizmatikler,bir enrique bir george clooney havasi var adamlarda) beni riske sokmak istememisler o yuzden minik bir parcasi kalmis benimle beraber.Ne kadar minik peki?2 cm kadar. 2 cm aslinda cok tehlikeli bisi ama benimki kansersiz olunca yasasin o orada deniliyor. Son zamanlarda yasadigim stresle malum ''dad and the others'' yuzunden rifki iyice azitti. O da sanirim artik bu kadar stresli bir hayatinda icinde bulunmak istemiyor. İcten ice cikarinn benii burdan der gibi bir koluma vurdurtuyor agrisini bir ayagima..Artik bu duruma el koymak istedigim icinde sanirim rifki ile ayrilik yollarimiza izin vericem.. Zaten dun gece agrimdan dolayi twitter'a icimi kustum resmen,sabah annemin tepkisi ile yemin ederim butun agrimi acimi unuttum. Gayet guzel guzel kahvalti yaparken annemin tweetlerimi okumus olmasi uzerine ''kizim yazma boyle seyleri twitter'a birileri gorur sende tumor var diye evlenmek istemez sonra'' dedikten sonra gozumden yas gelene kadar guldum. O kadar guldum ki ne agri kaldi dun geceden ne sinir. Ama dun gece asil rifkinin agrilarindan arkadaslarima bahsederken,''geliyorr geliyorr rifki geliyor'' diye ritim tutmalarina da anlam veremedim. ben orada kivraniyorum onlar orada sanki cocuk doguracakmisim gibi naralar atiyor. İste bu sebeplerden rifki hep benimle kalmak istedi belki de her gittigi yerde naralarla karsilandi ufaklik her zaman insanlar kafam guzel olurken rifkinin da kafasini guzell yap dediler. O sebepten kendisini hep best model olarak gordu. Ama artik o da bunaldi butun bu olanlardan sanirim bir an once terketmek istiyor beni. Napalim ayrilik vakti geldiyse oturup da arkasindan aglayacak degilim ne de olsa o bir tumor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder