25 Kasım 2011 Cuma

issizim dostlarim issizim issiz!

Bastan uyarayim da bu yazi oyle genel bir konu ustune kurulu degil.. Tamamen benim ustumden gerceklere dayanan bir durum.Okumak isteyen varsa buyursun;
daraldim.. gercekten artik daraldim. bay geldii herseyden. sabahdan beri kaslarim catik vaziyette dolaniyorum ve sanirim bugun icin o halde kalmaya devam edicek.Bu oyle kadinlara gelen aylik rutinlerden olan bir sinir degil ama daha beteri. Hiçbir sebep yok ortada. Su an ucan kusa bile sinirlenebilirim. Ben kendime katlanamazken elin oglu bana nasil neden katlansin. Sanirim artik issizlik kafama vurmaya basladi ve bu durumdan iyice bıkar hale geldim. Sen kalk iki üniversite de oku, fistik gibi yabanci dilin olsun. sonra is bulama nolcakkk bu durum. gidip kendimi yakinda anitkabire zincirlicem ''atam genclerin ne halde diye''. Amerikadaki okuldan diplomam gelse kiraya vericem diplomayi en azindan oyle para kazanayim. sanki eczacilik diplomasi diploma dedigimde ortalikda bulunan binlerce isletmeciden biriyim iste!23 yasina geldim,okul bitti hala babadan para istiyorum. Sanirim bu durum artik sinirime dokunmaya basladi. Niteliklerimi kullanamamak boguyor beni. Sen kalk o kadar projeler yap donem icinde,ustune ustun hazirladigin projeler de hep bonus puanlari kapsin. Ama gel is bulama!!sonra vayy efendim neden ankarayi sevmiyorsun? sevmiyorum tabi. Kalkip da devlet dairesinde calisacak halim yok zaten calisabilecek yapim da yok. Hangi pazarlama taktigini uygulayayim allah askina devlet dairesinde?kisaca o yuzden hala kafamdaki meslegi bulamadigim icin geriliyorum sanirim. İssiz olmaya dayanamiyorum.Bu ulkede gercekten issizlik var arkadas ben onu anladim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder