22 Kasım 2011 Salı

öyle bir gecer ki AMA

Dun gece oturdum merakla bekledigim American Music Awards(AMA)'i izleyebildim sonunda. Toren boyunca o kadar cok sey dusundum ki dedim en iyisi blog yaz tweet atmakla olmuyor bu isler cunku ardi ardina bitmek bilmeyen tweetler ortaya cikti  ve anladim ki bu is 140 carpi bilmem kac tweet ile olmuyor. 

Baslayalim Jennifer Lopez ile..Kadin sahnede sovuna oyle bir falsolu basladi ki kadinlarin ne kadar numaraci oldugunun en guzel ornegiydi. Kadinin aci cektigini sanirsiniz ama o bir anda oyle bir ortaya cikar ki hani ortada kaldiginiz durumu betimleyebilecek kelime bulamiyorum ve kadin yine o kadar seksiydi ki cogu erkegin yuregi yerinden hoplamistir ozellikle de seyirciler arasinda bulunan eski kocasi Marc Anthony. Ama sahne gorseller acisindan mukemmeldi. efektler olsun danslar olsun ve sahnede Jennifer a eslik eden onlarca erkek olsun goz kamastiriciydi. Tabi bu yorumlar ''on the floor'' calana kadardi. tovbeee bismillahhh  pitbulla o kadar yakinlastilar ki ben kiz halimle Marc Anthony'e acidim ama erkek milleti acimaya gelmez o yuzden aferin Jennifer.

Ve merakla bekledigim adam david guetta nicki minaj la beraber sahneyi paylasti. Bence bazi adamlar tipleri ile degil sadece yaptigi muziklerle bile cekici olabilirler. Ne igrenc zevkin var seninde diyenler olabilir belki evet haklilar adam cok cirkin ama muzikleri sayesinde cekiyor kendine. Bu arada bunlar sahnedeyken selena gomez ve taylor swift in hareketleri o kadar iticiydi kiii kizlari bogasim geldi. Kucuk kasarlar. Nicki Minaj odul aldigi zaman konusmasini yaparken, baslangictaki aglamasina nerdeyse inanmak uzereydim ki sonradan numaradan agladigini anlamak cok da zor olmadi. Bu arada erkeklere bir dipnot kadinlar cok kolay aglayabilir ama Nicki Minaj'in en guzel yaptigi sey gelmis gecmis butun rapci bayanlarla odulu paylasmasiydi. 

Gelelim Marc Antony ile Pitbull un duetine. Pitbull'un Marc Anthony'e de dayayacak hali yok ya ayni Rafet el roman ve yusuf guney samimiyetinde sahne paylasimlari oldu. Ama ne yalan soyleyeyim Marc Antohny de karizmatik adam. Performanslarina baslamadan once pitbull'un yapmis oldugu duetlerin bir kismi caldi vee istee tamm o andaaa benden beni goturen ''give me everything'' caldi. sarkida butun hucrelerim birer zenciye donusuyor ve rnb yildizi olucak derece de performans gosteriyorlar,canim hucrelerim benim yaa. herneyse hemen ana konuya donuyorum. Marc Anthony de tas gibi hatunlari kullanmis ve sahne sound'u cok iyiydi amaaa amaaa sunu soylemeden gecemeyecegim pitbull'un kirmizi ceketineee taptimm!!!Jennifer'in gorselliginden sonra bu biraz fiss cikti fakat sesini cok iyi kullandi. 
Siradaki de her haliyle begendigim ve eminim ki cogu kizin da begendigi,erkegin tanimlarinda listede bulunan kisilerden biri adam levine!evet ''tanri erkegi yaratti''nin en guzel ornegi ve sevgilisi de bu zamana kadar gordugum en guzel klip kizi. bebek gibi kiz.insanin baktikca bakasi geliyor. Omur boyu birbirlerine bakip dururlar bol bol da sevaba girerler iste. Christina ile ''moves like jagger'''da iyilerdi de christanin o kiyafetinin vucuduna uygunlugu neydi oylee felaket otesiydi.Ayva gobegi falan var zannediyor herhalde. Kusura bakma da Christina'cim o gobek anca ayva agaci olur. O yuzden o daracik elbiseni adresime gonderebilirsin. Asil hayal kirikligi da adam levine'in sesi hic de coskulu degildi yani klibi izledigimde daha fazla gaza geliyorum. Artik sigara mi yoksa baska birsey mi ne kullaniyorsa sesi cok cikamiyordu. 

Bruno Mars'in odul almasina da cok sevindim. Adamin disi sanki pakistanli ici amerikali. cok iyi bilirim onun icini melek gibi cocuktur gibi konusuyorum da yani en azindan benim gozlemledigim kadariyla boyle. O da odulunu diger adaylarla beraber paylastigini belirtti. Burdan da kapti 10 puani velet.

Gelelim Will.i.am'e.. adam sahneye Jennifer Lopez ile cikti. Jennifer Lopez tam bir liseli genc kiz gibi giyinmis,Marc Anthony'nin fantezilerine de yeni bir yol vermis oldu bu sekilde. Adam bir kere daha kahrolmustur herhalde. Neyse will.i.am yeni sarkisiyla,sahne sovuyla gercekten cokk cokk iyiydi. Sarki cok farkliydi ve fighting gravity sarkiyla inanilmaz uyum icerisindeydi. Will.i.am in yaraticiligi zaten ortaydi ''fighting gravity''i sahnede kullanarak bunu da iyice ispatlamis bence. 
LMFAO,Allah sizi kahretmesinn harika bir sarki ve sahneyle bitirdiniz AMA'i. Adamlar o kadar shuffling yaptilar ona ragmen sesleri mukemmeldi. Bence butun performanslar icinde sahne sound'u ve album sound'u birbirine en tutarli olaniydi. Once ''party rock anthem'' ile baslayip,AMA sonrasi parti icin milleti gaza getirdiler. Sonrasinda ''sexy and I know it'' ile boxer'lari ile sov yapti adamlar resmen. tek kelimeyle mukemmelerdi!

Programdan kisa notlarla da bahsetmek gerekirse;


Taylor Swift bence yilin sanatcisi olmayi falan haketmiyordu
Selena Gomez inanilmaz gicik bir kiza benziyor,
Bunu soyledigime bende sasiriyorum ama Justin Bieber buyudukce bence daha da yakisikli oluyor,cocugun tarzi gayet guzeldi,
Enrique Iglesias her zaman ki gibi cok apaci ama cok seksiydi,
Kelly Clarkson'in kiyafeti facia olup kadini balina gibi gostermisti,
ve Chris Brown sahneyi cok guzel kullandi.

Eger bahsettigim performanslari merak eden olursa diye buraya linkleri de kopyaliyorum:
Nicki Minaj feat David Guetta:http://www.youtube.com/watch?v=kTlYtFVOfME
Maroon 5 feat Christina Aguileria:http://www.youtube.com/watch?v=UrELT91WYTA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder