18 Kasım 2011 Cuma

ordinary love

bilgisayarimda arkadan sweet coffee-no ordinary love calarken kendimi ordinary love'i sorgularken buldum. Bana kalsa iki kisi arasinda yasanan sey siradan olursa zaten o ask olmaz. Tamam cok da kati olmayalim ama hersey gulluk gulistanlik giderse o iki kisi birbirine asik olur mu ki diye dusunmeden edemiyorum. Bence ask biraz tartismali,zorlu olunca ask oluyor. Diger turlu siradanliga donusuyor ve ask da bence siradan kelimesini haketmiyor. Eski iliskilerimi dusununce hicbiri ile siradan bir iliskim olmadi ama hicbirine de asik olmadim. O zaman siradan olmamakta ask a sebep olmuyor. ask iyice kafa karistirici birseye donusuyor. zaten ask yuzunden nerdeyse hepimiz mazosist oluyoruz bir de elimizde kalan beynimizle ask'i da yorumlamaya calisinca iliski boyunca suurumuzu kaybetmis gibi o iliskiyi yasiyoruz.Sonra o iliskimizde bitince iste ''ben bu okuzle nasil ciktim'', ''abi senelerimi,psikolojimi harcadim kim icin harcamisim'' diyoruz.. o yuzden iliskinin icindeyken benm yasadigim sey ask mi diye sorgulamak yerine, iliskiyi akisina birakmak belki de en guzeli..ayrilik vakti gelirse eger bir gun en azindan sonunda elimizde saglam bir ruh ve o parmak kadar beynimiz yerinde olmus olur. Birakalim iliskinin ask mi yoksa sadece sevgi mi oldugunu iliskimiz bize gostersin. O yuzden bence bende su anda ask dedigimiz sey ordinary mi olmali yoksa olmamali diye dusunmeyi birakmaliyim.. Peki bu yazinin sonunda elimize ne gecti?sweet coffee'nin no ordinary love sarkisinin erotic lounge olduguna karar vermek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder