27 Kasım 2011 Pazar

cok uzuluyorum eski kafalilara

iliski iki kisi arasinda yasanan olay degil midir?O halde didinin didisinin elinin,kolunun iliski de ne isi var?Farkinda olmadan insanlari gruba mi davet ediyoruz da herkes bu kadar konusma,soz soyleme hakkinda bulunuyor?Herkesin kendine gore dogrusu var ve insanlar bu dogrulari kendi hayatlarina uygulamak yerine baskalarinin hayatlarina uygulamayi daha uygun goruyorlar. Madem dusundukleri,yaptiklari bu kadar dogru o halde neden kendi iliskilerinde basarisizlik soz konusu?Birkac gundur kafamda bir suru soru isaretleri varken insanlarin bu soru isaretlerini arttirmalari,ustune ustun bundan faydalanmalarinin amaci ne olabilir diye de sorular ekledim kendime ohhh kafamin ici cumbus ki ne cumbus. Bu zamana kadar bana gelen insanlarin coguna iliskilerinin kotu yonlerini soylemedim de gostermedim de cunku disaridan hicbir iliski gorundugu gibi degildir.Kimi insan basbasayken verdigi degeri gosterir kimi kalabalik ortamda ama illaki deger veriyordur ki partnerinin gozunde o iliski yurur. Yoksa artik eskisi gibi tek tarafli iliskilerin surdugu yok tabii karsi taraf cakma deger vermiyorsa. Herneyse;hele ki partneriniz yaninizda degilse genelde pusuda duranlar sizi doldurur da doldurur hatta o kadar igrenc akil verirler ki ''allahim ben bu igrenc ortama nasil dustum''diye kafayi yersiniz. Kendi sinirini yenip iliskini mi duzluge cikarmaya calisirsin yoksa ''ne halin varsa gor''diye lanet ede ede cikip gider misin?iste ben genelde insanlarla anlasmaya calistigim icin ilk yolu denerim baktim iki anlattim olmuyor 3. sansi vermeden basar giderim. Kime neyi anlatiyorsam?!herkes kendi kafasinda birseyleri cizmis,kimin iliskisi dogru kimin ki yanlis kararini vermis oylee kukuman kusu gibi gunumuzun koca kari mantigi ile kosede oturup iliskinizde bir sonraki hamlenizi yapmanizi beklerler. iliskideki renk gri de olsa pembe de olsa ister simsiyah olsun kimsenin baska birinin iliskinin rengini degitirmeye hakki yok Ne yazikki vazifeleri olmadigi halde olaylara burnunu sokma ozelligi sadece bizim halkimiza mahsus sanirim. Kendini bundan siyiranlar var hos ne ala ama siyiramayanlarin kafalarinin ici gecmis haberleri yok..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder