13 Kasım 2011 Pazar

Neden Bahtsiz Kralice?

simdi neden bahtsiz kralice dimi? yani insan kralice olur da bahtsiz olur mu?valla oluyor o zaman ya ben bahtsiz degilim ya da kralice. amann neyse ne.. bi de ustune bu dusunulurse dertlerr derya olur gelir ustume ustume. zaten gunlerdir ustumde. arkadas secret uygulayin derler hep ben bu secret i uygulayali seneler oldu hep de basima kotu seyler geldi. herneyse hikayenin basina donelim.bahtsizim cunku belki de insanin basina gelebilecek en iyi erkek arkadaslardan biri benim basima geldi. bunun neresi bahtsizlik allah belani versin kadin mutlu ol diyosunuz dimi simdi ama isin ic yuzu oyle degil. ben bu cocukla babam ve ekip arkadaslari yuzunden mecburen ayrilmak durumunda birakiliyorum..nasil anlatsamm dur surdan baslayayim.:tarih 4 ocak. bu bahtsizz dedigimiz insan yani ben staj a giderken facebook hesabini acik unutur ve evde bulunan merakli babasi kizinin facebook hesabi basinda solugu alir. orda sevgilisi ile resimlerini falan gorur. cocugu merak eder cocugun hesabina bakar. bir de ne gorsun ta daaaa cocugun etiketlendigi fotograflarda cocugun eski sevgilisi ile dudaktan dudaga resimleri. tabi simdi baba tam bir turk babasi oldugu icin buna asiri tepki gosterdi. tepki gosterdigi sey erkek arkadasim olmasi degil boyle birinin erkek arkadasim olmasiydi. aslinda hakli adam da ben ne bileyim pek turk kizi gibi degilim hani oyle kiskancligim yoktur. hem kiskanmak karsidaki insani sikar belki de yillardir hep kiskandiklari icin beni kiskanmaktan olesiye nefret ettim. herkesin kendi hayati hem. iste bu noktadan sonra babam o cocukla ayrilicaksin ben istemiyorum beraber olmanizi falan filan..boyle devam etti.tabi ben ayrildim mi hayir.. en sonunda bu zamana kadar geldik. ta kii gecen cumartesiye kadar.. askerde oldugu icin beyfendi onunla iki arada bir derede bulusma ayarladik bulusacagiz. tam bulusma icin evden ciktim ki bingooo sabahin sekizinde babam ariyor. peki sebep? dedim ya babam ve adamlari diye. ben onlara kisaca dad and the others demeyi tercih ediyorum. hemen eveee gidiyorsun kizimm dedi. gozumun ne kadar buyumus olabilecegini tahmin edebilirsiniz herhalde..ulan ne eve gidiyorsun gitsene sevgilinle bulusmaya diyen olabilir aranizda elbette.. iyi de gitsem ne olacak cocukla ele ele tutusupp heyoo bizzz kaciyoruz mu dicez. sonra o askeri mahkemeye ben de evdeki mahkemeye. eve gittim mecburen. sonra ne mi oldu? beyin firtinasi yapmaniz icin size biraz mola.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder